Dictionar de vise. Interpretari vise. Pe acest site gasesti un dictionar complet cu interpretarea visurilor tale. Cauta visul tau si afla-i semnificatia, talmacirea sau insemnatatea!
Dictionarul tau de vise online. Afla acum intelesul visului tau! Adauga visul si vom incerca sa-l interpretam impreuna. Interpretare vise.

Dictionar de vise • Visul tau incepe cu litera:
A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W X Y Z
interpretare-vise-

o calatorie pierduta

Interpretare vis: o calatorie pierduta

alex
  27-04-2010

eram veseli eu un var si un prieten mergeam spre aeroport ptr a pleca in concediu in maiami.era tot o veselie pana am ajuns sa dam biletele sa intram in avion atunci mi-am dat seama ca am uitat pasaportul acasa,eram socat nemultumit ma gandeam cum e posibil asa ceva de ce chiar acum am gandeam cum sa fac sa nu pierd concediul biletu.ii vedeam pe ei doi cum plecau si vorbeam ca voi lua uramatorul zbor,ma vedeam ingrijoarat in drum spre casa sa imi iau pasaportu,parca la intoarcerea la aeroport nu gaseam zbor imediat spre maiami,eram nemultumit,retin totusi ca am ajuns acolo m-am intilnit cu ei dupa nu mai retin nimic.la trezire simteam un gol aiurea in suflet parca ar fi fost real si am pierdut o calatorie nu stiu ce ar putea fi,poat e evb de pierderea unei relatii nu stiu ... va multumesc daca voi puteti descifra putin mai bine visul meu

Interpretare vis (1)

avatar

CARMEN    •    15-06-2012

mi-am visat fostul sot, de care m-am despartit acum 11 ani, eram foaret aproape unul de altul., se uita si mine si vorbeam despre noi,eram frumos imbracata si mult mai slaba dect sunt acum...la un moment dat eram intr-o incapere mare ..si parca se tinea o slujba sau un spectacol....si ne-am pierdut unul de altul prin sala aceea imensa si pli na de oameni.....s-a treminat spectacolul sau ce era...si am iesit afara intro- piata (din orasul meu natal)...tot singura...si incercam sa il sun si nu puteam sa ii caut nemele in telefon.,...pt ca urma sa plecam intr-o calatorie acasa la parintii lui....si asa m-am trezit .

Adauga interpreatarea / comentariul tau

Incearca si tu sa interpretezi visul, parerea ta conteaza.
Mai multe pareri duc la o interpretare cat mai corecta a visului.

Interpretare simboluri care te-ar putea interesa:

interpretare-vise-ciocarlie.jpg - in curand vei fi mai bogat decat esti acum; Se pare ca te vei inalta spre bogatie, tot asa cum…
Mai mult despre acest simbol:   Dictionar de vise ~ Ciocarlie
interpretare-vise-calatorie.jpg - e posibil un castig material; - in vechime, oamenii plecau in calatorie nu de placere, ci pentru un castig, desi riscul…
Mai mult despre acest simbol:   Dictionar de vise ~ Calatorie
interpretare-vise-aeroport.jpg - aglomerat - obligatii si sarcini multiple pe plan profesional; perioada de incercari, teste, examene, concursuri, dispute intelectuale, suprasolicitare nervoasa si…
Mai mult despre acest simbol:   Dictionar de vise ~ Aeroport
interpretare-vise-rflector.jpg - aprins si indreptat intr-o directie - ti se atrage atentia ca trebuie sa te concentrezi mai mult asupra unui tel…
Mai mult despre acest simbol:   Dictionar de vise ~ Rflector

Vise interpretate

Vise neinterpretate

Interpreteaza-ti visul!

Afla acum semnificatia visului tau!

Descrie visul din noaptea trecuta sau oricare vis pe care doresti sa-l interpretezi si haide sa incercam sa-l interpretam impreuna. Astfel fiecare poate sa isi dea cu parerea si cu siguranta vom gasi o interpretare cat mai apropiata de adevar.